26 Ocak 2016 Salı

Aramızdaki Sözler

Selamlar...
İki gündür Aramızdaki Sözler adlı kitabı okuyorum. Elimden bırakamadım. Acaba sonu ne olacak nasıl bağlanacak?  Neyseki bitirdim ve huzura kavuştum.
Fırtınalı bir kış gecesinde, Salt Lake Havaalanı'nda iki yabancı aynı uçuşu beklemektedir. Çekici bir kadın ve başarılı bir gazeteci olan Ashley Konx, iş seyahatinden dönmekte, ertesi günkü düğün provası yemeğine katılabilmek için evine ulaşmaya çalışmaktadır. Doktor Ben Payne ise tıp konferansına katılmış, bir sonraki günkü ameliyatı için evine dönmeyi istemektedir. Ancak yoğun fırtına yüzünden uçuşları iptal olur ve Ben özel uçak kiralar. Düğününe yetişmek için Ashley de Ben'e katılır ve yola çıkarlar. Ancak uçuş sırasında beklenmedik bir şey olur: Pilot kalp krizi geçirir ve uçağı ölmeden hemen önce karlarla kaplı, el değmemiş bakir dağların üzerine indirmeyi başarır. Ben ve Ashley için zorlu günler başlar. Yiyeceğin, suyun, ateşin olmadığı, sıcaklığın eksi yirmi derecelerde olduğu, kar ve fırtınanın dinmediği bu dağın tepesinden kurtulma umutları giderek azalırken Ashley ve Ben birbirlerine giderek alışırlar.

Ve umudun tükendiği yerde, aşk başlar.

Okurken adeta göğsünüze bastırmak isteyeceğiniz bu sürükleyici roman, insanı ayakta tutan aşkın gücüne yeniden inanmanızı sağlayacak. 
(Tanıtım Bülteninden)

Kitap yorumum
İlk epsilon un instagram hesabında gördüm kitabı. Nedense konu okadar güzel geldi ki. Neyseki bir kaç kez d&r a gidip gelmem sonuç buldu ve aldım kitabı.
Fırtınalı bir günde bir doktor ve gazetecinin karşılaşması ile başlıyor olay. Doktor Ben bir iş gezisinden evine gitmek istiyor. Gazeteci Ashley ise düğün provasına.  Bütün uçuşlar iptal oluyor ve Ben bir özel bi uçak kiralayıp Ashley i davet ediyor.
Ve sonra pilot kalp krizi nedeniyle uçağı düşürüyor. Sonrası mı? Hayatta kalma mücadelesi.
Ashley bacağı kırılıyor. Ben onu iyileştirmeye hayatta tutmaya çalışıyor.
Nasıl beğendim kitabı anlatamam. Özellikle karla,açlıka, susuzlukla mücadelelerini okumak heycan vericiydi.Baş karakteriniz bir doktor olması sebebi ile tıbbî bilgiler vardı biraz ama o akıcılıkla fazla gözüme batmadı.  Arada Ben in geçmişini okuyoruz. Kitap onun ağzından. Karısına duyduğu aşk...ona herşeyi ses kayıt cihazı ile anlatıyor. 
Zorlu koşullarda aralarında elektriklenme oluyor. Ama Ben hep kendini frenliyor.
Biraz üzüldüm aslında ortalarında.Çünkü Ashley ona karşı birseyler hissetmeye başlıyor. Ashley devamli nişanlısı ile onu kıyaslıyor. Ve sonu.... Ah o sonu diyorum. Bir yandan sevindim. Çünkü istediğim tarz birseyler oldu ama bir yandan da üzüldüm.
Kitabı sonunu bilerek bir kez daha okumayi düşünüyorum. Düşünün nekadar sevdiğimi.
Puanım:5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder